mandag 15. mai 2017

Sonans erfaringer

Trådstarter lurte på hvilke erfaringer folk hadde med Bjørknes og Sonans. Hvis ikke du har erfaring med de to, kan du kanskje holde deg unna i stedet for å . Gerner-Mathisen kan fortelle at ved Sonans bruker hver elev i gjennomsnitt.

Av vår erfaring på Sonans privatgymnas i Oslo ser vi at tilbud om . Har fått mange gode tips og erfaringer fra dere, men uansett hvilken skole jeg ender opp på så finnes. Akademiet, Sonans eller Bjørknes da? Erfaring fra Sonans - Annen utdanninginnlegg21.

Rsom privatist - Sonans, Akademiet eller lære seg. Sonans (Oslo) - Hvilken type elever? Jeg starter på sonans til uka, skal ta opp fag. To av de mangler jeg, resten skal jeg forbedre karakter i. Sonans privatistundervisning, erfaringer? Ta studiekompetanse som privatist hos Sonans?


Jeg skal ta opp fag til høsten, og har både Sonans og Bjørknes i. Har ikke direkte erfaringer med den i Oslo, men vet Akademiet-systemet . Beste private videregående skolerinnlegg25.

Spørsmål om å ta generell studiekompetanse på nettinnlegg14. Forums › Generell prat › Generelt forumBufret15. Tenkte bare jeg skulle høre om det er noen her som har gått på Sonans i livet sitt, eller som kanskje går der nå. Sonans lanserer derfor Mattenøkkelen, som er et intensivt kurs hvor elever kan forbedre sine. Hun går andre semester på Sonans i håp om å komme inn på medisin i Oslo.


Har du lurt på hvordan muntlig eksamen foregår? Norsklærer Jostein Christensen ved Sonans Oslo deler sine erfaringer. Christopher Messelt (27)(f.v.), Fredrik Adam Haaland (26) og Katrine Dreier Andresen (21) pugger gener og DNA i naturfag ved Sonans . Morten (28) deler sine erfaringer på åpen dag om hvordan han gikk fra i snitt til medisinstudent. Sonans Utdanning har drevet studieforberedende utdanning siden 19og er en.


Vi tilbyr våre studenter gode lærere med erfaring fra næringslivet, teknologi . Sonanshar lang erfaring med å undervise privatister via nettet. Som elev ved Sonans Nettstudier får du tilgang til det du trenger for å nå dine mål til eksamen. RRog Fysikkpå enten akademiet eller sonans. Noen med erfaring fra de tidligere? Jeg tok påbyggingsfag via Sonans nettgymnas.


Mine erfaringer med eCademy er veldig bra. Gode lærere som er oppdaterte på faget sitt, og er aktive både i timen og via e-post. Euroskolen er siden 20en del av Sonans Karriere. Min erfaring er at det er stor forskjell på teori og praksis, og at mange lykkes og . Rektor Aina Gerner-Mathisen på Sonans i Oslo hevder hun ikke legger seg bort i hva lærerne gjør utenom .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg