onsdag 3. mai 2017

Minside spar

Benytt Chrome, Firefox, Internet Explorer eller Safari for å få tilgang til alle funksjoner. PC (for butikksjef evt. Personalportalen). SPARSim-modulene (kursene) ligger under mine .

PC Mac (for butikksjef evt. Personalportalen). SPARSim-modulene (kursene) ligger under . Her kan du logge inn på Min Side og få den fulle oversikt over dine nåværende abonnenter, leveranser, samt endre tidspunktet.


På Min side kan medlemmer og tillitsvalgte se og bestille forsikringer, endre.

På Min Side kan du: Forhåndsbestille måltider i restauranten om bord; Bestille tilleggsprodukter på reisemålet; Spare penger ved å forhåndsbestille måltider på . Organisasjoner som har Min Side kan nå legge til rette for at giver logger seg inn og henter årsoppgaven sin selv. Du har det du trenger for å logge inn. Bruk samme innlogging som du bruker i andre banker eller offentlige nettsteder (f.eks NAV og Skatteetaten).


Logg inn på Min side for å finne informasjon om strømavtalen og fakturaene dine.

Bestill AvtaleGiro, eFaktura eller en kombinasjon av begge på Min side. Neste steg krever BankID for legitimering. For nye kunder innhenter vi adresseinformasjon til Søknadsskjema. For eksisterende kunder er dette innlogging til Min . Med Hello-appen Min side får du full oversikt over ditt Hello-abonnement.


Tilpass abonnement etter ditt forbruk, og spar unødvendige . Min side fungerer like bra på nettbrett og mobil, som på PC. Elektroniske fakturaer er løsningen for deg som vil spare ti miljø og penger. På Min Side får du oversikt over dine spill og spillkontoen din, mulighet til å abonnere på varsel for dine favoritthester, Rikstoto Direkte og Min Bruker.


Sortert på temaene under finner du svar på alt du trenger å vite som LOS-kunde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg