mandag 29. mai 2017

Edderkopp spray

Finnes det noen spray som dreper edderkopper? Som man bare drar frem, sikter , sprayer med - og så faller de om på ryggen døde og livløse . Jeg bor alene i en kjellerleilighet og har edderkoppfobi. Hvordan bli kvitt ekle edderkopper? Bland hvitvinseddik med vann på en spruteflaske, og spray i vindus- og dørkarmer og hjørner hvor edderkopper liker å oppholde seg. Edderkopper i boligen er aldri hyggelig.


Heldigvis finnes det noe du kan gjøre. Bor i en kjellerlelihet hvor jeg veldig ofte så edderkopper, men etter jeg begynnte å bruke dette har jeg ikke sett en . Hele huset utvendig er dekket av spindelvev og store edderkopper. Tips om effektiv spray mot edderkopper takk! Om du gjør DETTE, kommer du aldri til å se edderkopper på kjøkkenet.


Mange av oss grøsser når vi ser edderkopper og andre insekter inne i huset. Du kan lage en spray ved å blande litt eddik med vann i en . Jeg plages så jævlig mot edderkopper, som hele tiden dukker opp midt på stuegulvet. Dem er så sykelig stor, på str med en knyttneve . Her er seks tips som holder edderkoppene ute av huset i sommer.


Hell sitron eller hvitvinseddik i en flaske og spray i dør-og vinduskarmer og . Er plaget av masse edderkopper rundt huset ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg