torsdag 5. juli 2018

Mine resepter n0

Mine resepter er en internettbasert tjeneste som tilbys av Direktoratet for e-helse. Tjenesten gir deg som har fått en eller flere elektroniske resepter (e-resepter) . Når du har fått e-resept av legen, kan du bruke tjenesten Mine resepter til å få oversikt over e-reseptene dine.

E-resept betyr elektronisk resept. Ved å logge deg på Min helse, kan du se dine og dine barns resepter. Du kan også gi andre fullmakt til innsyn.


Du kan selv se hva som er gjort med reseptene dine ved å logge deg på helsenorge.

ID (BankID e.l.) og klikke på Mine resepter. Du kan bruke BankI BankID på mobil, Buypass ID og Commfides e-ID for å logge inn på Mine vaksiner, Mine resepter, Mine egenandeler og andre . Når du har fått e-resept av legen, kan du bruke tjenesten Mine resepter til å få full oversikt over e-reseptene dine. Løsningen omfatter også dine barns resepter . Har du en eller flere elektroniske resepter, e-resepter, kan du finne en oversikt over de som er gyldige, hvilke legemiddel og andre varer du og barna dine under . Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots.


Uavhengig av om du velger mineresepter. Min helse, er du nødt til å benytte deg av elektronisk ID på høyeste sikkerhetsnivå for å logge .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg