onsdag 25. juli 2018

Lader mac air

Finn kabler, dokkingstasjoner og batterideksler for Mac. Apple 45-watts MagSafe 2-lader for MacBook Air. Den skal like fullt drive og lade Mac-maskinen på samme måte som .

Denne kvalitetskabelen brukes til å koble sammen din Mac med en kompatibel enhet med Micro… kr 129 . Kjøp Batteribank og ladere hos Expert. Vi har produkter som MagSafe-lader til Macbook Air og Macbook Pro, USB . Finn rimelige Apple ladere her, vi leverer originale Mac ladere direkte fra lager i norge, rask levering er vårt varemerke.

Apple Magsafe strømadapter på 45W for din MacBook Air. En grønn LED-lampe vil lyse dersom din MacBook lades. LED-diode: Når adapteren kobles til din MacBook Air vil en gul LED-diode lyse, for å indikere at batteriet lades opp.


Dersom dioden lyser grønt betyr det at . Finnes det uorginale Macbook Air ladere som kan trygt brukes uten at det er fare for batteri og. Vil heller betale 2-3enn 6-7for en lader. Bruke samme lader til MacBook og MacBookPro? Data › Datamaskiner › MacBufret14.


Har ikke denne her, men har en 45W som tilhører en macbook air.

Clas Ohlson For MacBook Air med MagSafe 2-strømkontakt. MagSafe kompatibel Lader - Watt. Hos oss finner du alle slags ladere til din Apple bærbar PC - Skaff deg alt fra en Macbook Pro adapter til billader på nettet og alt dette til en rimelig pris.


Her lader vi MacBook-en med eksternt USB-batteri. Anker Astro Ehar ingen problemer med å lade MacBook. Nå kjenner jeg ikke til batterispesifikasjonene i MacBook Air, men har en misstanke om at det ikke er 5V . MacBook Pro krever 1volts strøm, og trekker opp mot watt. MacBook Air, som jeg har drar bare watt når den lader. MagSafe strømadapter til MacBook Air MagSafe strømadapter på 45W til MacBook Air har en magnetisk strømkontakt som ser til at strømkabelen kobles fra ved . Jeg selger Mac lader pga salg av Mac.


Jeg leser mye til eksamen for tiden og da er jeg avhengig av macen min. Da jeg kom hjem og skulle ta ut macen, oppdaget at jeg bagen var litt . NIKS: Mobilen på dette bildet har fem års reklamasjonsfrist. Laderen, derimot, har to i mange butikker. Foto: Ole Petter Baugerød StokkeVis mer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg