torsdag 12. april 2018

Lang hdmi kabel

Jeg har en HDMI utgang på maskinen og har skaffet meg en HDMI splitter. Jeg trenger kabler ut fra splitteren på ca 10-meter. Lang antennekabel vs lang hdmi - Parabol, kabel-TV og.

DVI eller HDMI - Kablerinnlegg15. BufretSandstrøm HDMI-kabel, m (sort) - meter lang HDMI-kabel fra Sandstrøm. Det finnes tre forskjellige kontakter som HDMI-kabler kan bruke.


I det første eksempelet var enhetene koblet sammen med en meter lang HDMI-kabel.

Bruker en 10m lang (Biltema) HDMI kabel fra PC til prosjektor noe som fungerer. Men med ujevne mellomrom kommer der en horisontal . ML=2167BufretLignendeOversett denne sidenHDMI kabler til lange afstande, f. Når lengden på HDMI blir såppas lang (over 8-meter) så må du kjøpe en KVALITETSKABEL, ikke en som koster når den er meter 200 . Sandstrøm HDMI-kabel, m (sort) - meter lang HDMI-kabel fra Sandstrøm. Men tenker å kjøpe inn en HDMI kabel for å koble mellom pc og tv, så jeg slipper å være avhengig av å ha nett, og slipper problemer om jeg . Lang HDMI kabel - Data og Internett - VG Nett Debattvgd.


Forbruker › Data og InternettBufret23. Her finner du alt som er verd å vite om HDMI-kabler(og litt til):.

Kabelen er 15m lang og det blir skurring og missfargins der fargene bryter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg