torsdag 26. april 2018

Illvit iq test

Prøv vår gratis IQ-test på nett og få svaret. Få IQ-tallet ditt og se om du ligger over eller under gjennomsnittlig IQ. Test IQ-en din og få en IQ-rapport med resultatene dine.

Etter hver av de fem delene kan du lagre testen – vi sender deg deretter en e-post med en lenke som . Test IQ-en din i vår store, gratis IQ-test, få en personlig IQ-rapport. Akkurat nå: Romstøv lyser opp himmelen . Resultatet fra en intelligenstest omregnes ofte til IQ. En høy IQ betyr at man har skåret mange poeng i testen. Tok nettopp IQ-testen til Illustrert Vitenskap.


Jeg ble overrasket over resultatet og lurer på hvor presist resultat testen gir. Selv har jeg så enorme variasjoner i diverse IQ-tester at jeg har gitt dem opp. Når man i en får 1og i en annen får 1og i en tredje får 1osv så tyder det på . Sliter litt med å skjønne en oppgave(Er ferdig med testen), noen som kan forklare meg hvordan jeg finner ut dette: . Jeg tok den og satt med hjertet i halsen hele tiden. Hadde liksom ikke lyst til å få et resultat på 7 men heldigvis var jeg smartere enn det.


Man må ha en IQ på 1eller over for å bli medlem av Mensa, foreningen for spesielt intelligente mennesker.

Test din IQ hos Illustrert Vitenskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg