fredag 18. september 2015

Laptop vifte

Acer Predator 21X Curved FHD G-SYNC. GeForce GTX10SLI,Core i7-7820HK,64GB RAM,TB PCIe SS1TB HDWHome. Trust Cooling Cyclone støtte for bærbar PC - Trust Notebook Cooling Stand Cyclone er en støtte for bærbare PC-er opptil 16quote; med doble vifter og 8 .

Skru opp maskinen og rengjør kjøleribbene og vifta. Det kan dermed være en fordel å investere i et eget laptop-underlag med innebygget . Jeg har en bærbar HP som vifta bråker noen helt sinnsykt på. I tillegg så blir pcen så varm at den etterhvert slår seg av.

Ei vennine av meg har fått ødelagt vifta under laptopen, og den blir veldig varm og treg. Jeg fikk ho til å kjøre speedfan, den viste 82C på . Trenger en kraftig vifte til laptop - Kjølinginnlegg22. Vifte har stoppet på laptop - Maskinen fungerer ikkeinnlegg17.


Sammenlign tilbud på Laptop vifte i kategorien Tilbehør til laptop fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt . Noen som vet om det er dyrt å få . Så skuer du opp alle skuene på undersiden på laptop`n.

Så plukker du laptop`n i biter slik at du får ut viftene. Laptoppen vår (ny i 2009) lager VELDIG rare lyder og de kommer fra der vifta sitter. Denne har funket ganske bra, men igår sluttet vifta å gå. Harddisken kan du koble til både stasjonær og laptop, så lenge du har ledig SATA . Det jeg lurer på da er om det er mulighet for noe spray jeg kan spraye inn i viften? Eller vil dette bare lage mer dritt inn i viften?


Og støyende vifter er en av de største synderne mot trommehinnene våre. Det kan føre til en skadet eller ødelagt vifte, noe som lett kan bli dyrt . Det kan føre til en skadet eller ødelagt vifte, noe som lett kan bli dyrt på en bærbar PC. Pass for øvrig på at du ikke holder boksen opp ned når . Jeg har en ASUS Anotebook der cpu vifta er gåen, jeg har ikke lyst til å sende den til Asus siden det kommer til å ta lang tid. Dette har skjedd helt siden jeg oppgraderte til Win10. Jeg vet ikke om dette har noe med det å gjøre.


Jeg vet ikke hvorfor dette skal skje da jeg . Utilstrekkelig kjøling kan gi for høye temperaturer i kabinettet, noe som kan skade komponenter. Lyden av viften som kjører kontinuerlig kan være en indikasjon . Kjøp BELKIN LAPTOP COOLING PAD BLACK hos Expert. Kjøleplate med vifte med unikt patentert design. Laptop kjøler med vifte og musmatte.


NS0Sett under laptopen for kjøling, svart. Notebookstand med stillbar vinkel, innebygd kjølevifte og uttrakkbar musmatte .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg