mandag 21. desember 2015

Koble ruter til modem

Jeg tror ikke jeg har tellinga på hvor mange nettverk jeg har sett hvor en trådløs router er koblet til et modem med egen router. Koble trådlaus router til modem - Bredbånd og andre. Datautstyr: Hvordan setter jeg opp trådløst nett?

Stadig flere kobler seg til Internest med bredbån og det er mer og mer vanlig. I dag er disse gjerne bygget inn i en ruter, som er en boks som . I slike tilfeller kan den enkleste løsningen å koble på en ny, trådløs ruter til det eksisterende utstyret, og plassere denne høyt og fritt. Hei, jeg er get kunde og får nett via en kabel i veggen som jeg plugger inn i et modem.

Fra modem kobler jeg en intetnettkabel til pc og jeg får . Først Internett revolusjonert kommunikasjonen , da trådløs teknologi endret hvordan vi bruker den. Trådløse rutere tillate oss å ikke bare bruke internett nesten . Du får modem, ruter og støtte for bredbåndstelefoni i en og samme boks. Trenger du hjelp til å sette opp hjemmenettverket eller koble opp modemet?


Glad og fornøyd skulle jeg koble mitn fine Linksys 300N ruter til Get sitt kabel-modem. Kan noen bekrefte at Get virkelig ikke har . Det er i utgangspunktet ingenting i veien med å bruke en ruter som ikke. Den må da kobles etter Telenors multimodem og multimodemet må .

Deretter kobler du modemet til Internett-porten på ruteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg