onsdag 2. august 2017

Filmredigering

Jeg sitter på en hel del HD-filmopptak fra en ferietur jeg dokumenterte for en tid tilbake. Hele sullamitten er på latterlige 43GB, fordelt på en rekke relativt korte . Kanskje for mye forlangt, men er ikke ute etter å betale for noe enda, da jeg egentlig er ganske basic når det kommer til filmredigering.

CS film redigering - PC-spillinnlegg4. Hvilken gratis filmredigeringsprogram er bra. Enkelt Film-redigering's program?


Hei, sitter her å har lyst til å klippe sammen en del småklipp, og noen småting fra en del filmer jeg har på pc'en.

Filmredigering for nybegynnereinnlegg12. Filmredigeringsprogram for Macinnlegg27. Hei, når jeg ser på så er det veldig mange som har brukt speed funksjon på filmene sine.


Det jeg mener er at de har redigert den til å . Her finner du alt av informasjon om utdanning innen FILM - REDIGERING (2-årig master). Studiet går under: Mediefag, bibliotekfag og journalistfag. Lær å ta gode opptak og hvordan du redigerer film. Filmredigering Det første du gjør når du skal redigere er å hente opp prosjektet i Filmredigerer slik at du kan begynne å arbeide.


Ja, det tar litt tid å sette seg inn i det, men det er ikke helt umulig.

Rediger film i klassen online eller med et lille gratis program.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg