fredag 7. juli 2017

Trådløs ruter canal digital

Zyxel bredbåndsruter fra Canal Digital. Har du Bredbånd 6 1eller 5får du trådløs ruter til kun kr. Hjelp til trådløs ruter ZyXEL P8702N fra Canal Digital.

Hjem Hjelp Trådløs ruter Endre nettverksnavn og passord. Nettverkspassord for dine trådløse nett lager du selv og de skal bestå av minst tegn samt en liten . Hvordan du kobler opp forskjellige trådløse enheter til bredbåndsruteren. Koble bredbåndsruteren til coax-kabel fra Canal Digital.

LITEN, NETT og MED GOD REKKEVIDDE: Canal Digital-ruteren er slett ikke noe dårlig produkt. Les også: Slik velger du riktig trådløs ruter . Dette er den klart raskeste trådløs-ruteren vi har testet. LiverpoolKenneth: Canal Digital har lansert en trådløs router.


Dersom du vil ha det enkelt, så velg den. Linksys trådløs router - med samme dårlige resultat. Jeg har nettopp kjøpt meg en trådløs ruter for første gang. Men jeg får den ikke til å virke med Canal Digitals bredbånd via kabel.


Da har jeg fått meg bredbånd fra Canal Digital.

Hvordan får jeg dette til å bli trådløst? Må jeg kjøpe router og koble den til, og vips?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg