onsdag 12. juli 2017

Hdmi lyd splitter

Jeg har med andre ord ingen utgang for å sende lyd fra TV'en til stereoen. Det jeg forstår at man kan gjøre, er å kjøpe en slags HDMI-splitter . Kabler: Finnes det noe som gjør at jeg kan bruke hdmi utgangen på pc og splitte denne slik at .

Splitter fra HDMI til HDMI + optisk som leker bra. Hdmi splitter som sender samme signal til to skjermer. HDMI Splitter, hvilken skal jeg kjøpe?


Bufret Vurdering: - ‎anmeldelserHQ HDMI-splitter (1-4) HQSSH2- HQs HDMI-splitter lar deg koble en Blu-ray-spiller eller spillkonsoll til fire ulike skjermer samtidig og opplev video i Full HD.

HDMI-kabel og mange andre typer HDMI-tilbehør. HDMI kabler og tilbehør, har noe å gjøre med overførsel av bilde og lyd. En trådløs HDMI system er en glimrende måte å løse kabelfloken på vegghengte tv-er. En HDMI-splitter løser dette for noen hundrelapper. Jeg ser på film fra PC-en som er koblet til TV en med en HDMI-kabel.


Det finnes også bokser som splitter HDMI-signalet og gir deg lyden på . Jeg ønsker å vise HD kvalitets filmer fra min PC på en HD prosjektor. Problemet er at lyden blir borte nå jeg forbinder prosjektoren fra HDMI . Find great deals on eBay for HDMI Audio Splitter in DHMI Video Cables and Interconnects.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg