mandag 21. november 2016

Sitronsåpe hvor kjøpe

Kjøpte en sitronsåpe på babyshop Slependen forrige uke, og den må jeg bare få skryte opp i skyene altså! Alle småbarnsmammaer vet at baby+bæsj+ull =. Vet ikke om du nå spør fordi det var et annet innlegg om det.

Men i det innlegget stod det hvertfall at det er å få kjøpt i butikker som selger Troll . Vi har endret navn til På Stell og fjernet palmeoljen. Du vil fortsatt finne På Stell i barnebutikker og etterhvert i mange andre . Veksler mellom sitronsåpe og gallesåpe.

Eg har kjøpt Troll si sitronsåpe på Babyshop. Jeg kjøpte en såpe av noe slag for mange år siden. Jeg har sitronsåpe som er kjøpt hos Bleieboden, men de er jo lagt ned . Hvordan skal jeg vaske nøstebarnskinnet? Hvordan fjerne flekker fra Reima-klær?


Slår et slag for sitronsåpe - Hus og hage - Kvinneguiden Forumforum. Jeg har en sitronsåpe som jeg en gang i tiden kjøpe på en sportsforretning. Anyway, sitronsåpe er genialt på flekker.


Hmm, jeg får kjøpe en slik flekkfjerner og se om jeg får noe bra resultat med maskinvask.

Flekker, flekker og atter flekkerinnlegg2. BufretAden + Anais Lovebird Heart Classic Snap Bib White. Aden + Anais Pack Classic Leader Of The Pack Snap Bibs White.


Syns å huske at sitronsåpe fjerner flekker på ull. Kanskje går flekkane vekk med det og ein slepp å kjøpe inn spesialmiddel. Sitronsåpe: er også berekna til ull og flerie seier den er effektiv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg