mandag 28. november 2016

Kabel canaldigital no min side

Opprett bruker på denne siden og følg disse stegene: Trykk på Jeg er kunde og vil . Sett sammen kanaler i Grunnpakken og start programmer forfra. Velg også hvilken bredbåndskapasitet som passer for deg.

Se programmer innen mine interesser, mitt liv. Du kan velge inntil kanaler fra denne oversikten på Min side. Etter dette vil alle uten en digital TV-løsning få svarte skjermer.


Her ser du hvor TV- og radio-kanalene er plassert i kanallisten.

Plasser som ikke er i bruk vil ikke være synlig i kanallisten på din dekoder. Logg inn på Min side for å få tilgang til TIDAL. Du trenger ditt kundenummer for å opprette en ny Min side-bruker om du ikke har en fra før. Logg inn på Min side; Velg Aktiver eller bestill T-We under Mine tjenester.


For å få tilgang til T-We trenger du en T-We Box, T-We Box Mini eller ADB 5720. Gir deg en verden av underholdning på TV, PC, nettbrett og mobil. Høyhastighetsbredbånd og en verden av smarte .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg