torsdag 7. juni 2018

Aux kabel

Kabler, HDMI-kabel, USB-kabel, billader, adapter, scartkabel, antennekabel, koakselkabel, høyttalerplugger. Sandstrøm AUX-kabel 1m (hvit) - meter lang nikkelbelagt AUX-kabel fra Sandstrøm med 3.

Kabler: Hei: Jeg lurer på hva som egentlig er forskjellen på minijack, Aux, RCA og kompositt-kabler? Dette høres sikkert ufattelig dumt ut, men hvor kan jeg få tak i en helt vanlig AUX-kabel? Søkte på både Clas Ohlson og Elkjøp, men jeg fant det .

Hvor kan jeg kjøpe AUX tilkoblingsbrikke til bilen min? Kabler og tilkobling - Stort utvalg - Expert. BufretVi har alminnelige kabler som; VGA-kabel, DVI-kabel, SCART-kabel, AUX-kabel, HDMI-kabel, USB-kabel. Vi har også alminnelige overganger: VGA til HDMI, . Kabel til MP3-spilleren eller smarttelefon til AUX-IN-inngang på bilradioen, stereoanlegg, datamaskin eller enhet som er utstyrt med en mm lydinngang. Aux kabel Mercedes Audio Aps Command Aps Pin connector.


AUX-kabel, vinklet i ene enden, meter. Harman kardon hk9Klipsch rf-Noe monster høyttalerkabler til 8elns Har peiling på kabler og utganger, men er vel minijack til RCA . Kup kabel aux na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Lightning og AUX tilkobling til VW med MDI og Audi med AMI.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg