fredag 8. juni 2018

Get box 2 problemer

Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots. Hjemmenettverk: Jeg kjøpte nettop en ny tredjeparts router da jeg nylig fant ut at get box kan settes i bridge. Get box - høy ping til router og internett, men ikke.

Get Box II problemer - Parabol, kabel-TV og digitalt. BufretNyttig informasjon for deg som har oppgradert Get box II til Den nye tv-opplevinga. Er det noen her inne som vet NÅR en oppgradering av Get Box II kommer? For å få bukt med problemet burde Get gikk én ID til nye programmer og en til .

Er det noen som har GET box II sammen med fibermodem fra GET og får nettverket til å fungere. Han hadde store problemer med nettverket. Get Box II og HDMI control problemerinnlegg20. Get Box II og Onkyo TX-NR6med HDMI 2. Ny Dekoder Fra Get - Side 2innlegg16. Erfaringsutveksling med Get Box - Bredbånd og Internettdeling.


Hjem › Nettverk og internett › Bredbånd og InternettdelingBufretLignende5. Etter å ha hatt Get Box II i noen dager vil jeg bare dele det jeg har funnet ut. Vi har ikke noen indikasjoner på at Get Box II har problemer med . På grunn av omlegging av nye datasystemer, er det mange bokser som henger seg etter omstart. Jeg har nylig fått meg GET Box med innebygget WIFI.


Ingen problem å slå av wi-fi på Get Box II. Vi ble derfor litt bekymret da vi så en vifte på baksiden av Get box II, men. Dette er gode nyheter, men det var altså heller ikke noe problem . Andre som har hatt problemer med WiFi på ny Getbox? Høres merkelig ut at du opplever dårligere rekkevidde på GHz enn 5 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg