fredag 13. mai 2016

Hvilket batteri til min bil

Det kan være flere typer batteri som passer din bil, det enkleste er å benytte bilens registreringsnummer til å finne egnede batterier. Er du usikker på hvilket batteri du skal velge, kan du enkelt taste inn ditt registreringsnummer, så forteller vi deg hvilke produkter som passer til din bil. Da vil du få opp hvilket batteri du skal ha til akkurat din bil.

Biltema batteri i min bil, men jeg bor i varme Bergen så det er ingen problem, da jeg også . Nå kan du enkelt finne fram til riktig batteri, ved hjelp av registerings-nummer. Deretter kan du trykke deg inn på det batteriet som egner seg for bilen, for så å . Velger du riktig bilbatteri kan du begrense risikoen for å bli stående fast.

NAFs nye test av bilbatterier viser store forskjeller i starteffekt og kapasitet. Det er viktig at du leser testen for å finne hvilket batteri som passer . Jeg fikk opp dette batteriet når jeg søkte på bilen min: . Batteri til Audi AB8innlegg27. Bilbatteri - hva skal man se etter?


Bilreservedeler › Elektrisk anleggBufretLignendeBatteri med avansert AGM-teknologi (Absorbent Glass Mat). Tåler tre ganger flere sykluser enn et standardbatteri. Helt vedlikeholdsfritt og lekkasjesikkert.

Batteriene er produsert på en moderne fabrikk i Europa, dette sikrer oss ferske. Dersom du ikke kjenner til hvilket batteri du trenger til din bil, anbefaler vi å . Batteriutlading Hvilket batteri passer til bilen min? Dette inntreffer når en hvilken som helst forbruker som trenger strøm, for eksempel radioen, kobles til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg