torsdag 27. april 2017

Fjerne kattepisslukt

Du kan effektivt fjerne lukt av kattetiss ved å vaske med eddik. Eddik er samtidig en lukt katter ikke liker. Skvett litt på trappen eller der du ikke vil .

Hvordan får man fjernet kattepisslukt fra golv og sikkert nederst på panelvegg? Vil det hjelpe å sette ut skåler med eddik i rommet? Illeluktende fotballskoinnlegg14.


En av de viktigste komponentene i kattepiss-lukt er ammoniakk.

Noen som har gode råd for å fjerne kattepisslukt? Katta har markert inne, men jeg finner ikke ut hvor! Har fjernet alt av tepper, vasket puter, . Jeg har snakket med pappa, og han sier den fjerner lukt, men usikker på om pisselukten vil gå vekk, men han skal hive dem inni iallefall.


Hva skal jeg vaske vekk kattepiss-lukt med? Hus, hage og oppussing - Diskusjon. Fritid › Hus, hage og oppussingBufret25. Skal på overnattingstur på tirsdag, og en av kattene som reker rundt her fant ut at å markere fjellskoene mine var en smart ting å gjøre.


Nå er jeg desverre negativ, men kattepisslukt får du ikke bort. I dyrebutikker får man kjøpt en spray som skal fjerne lukta og holde katter vekk .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg