søndag 26. februar 2017

Tykt papir til printer

Jeg kjøpte meg en printer i fjor høst mtp både foto og printing av . Se informasjon om pris, gode tilbud og produktanmeldelser. Staples Kopipapir A160g Vanilje hos staples.

Bestill online i dag få rask levering. Nå har jeg kikket lenge på stempler, men kanskje jeg heller kan printe det jeg vil rett på papiret i steden for å bruke. Kjøp alt innen Tykkere papir hos Adlibris.


Tykt papir for fotoskrivere Diskusjon.

Jeg har selv prøvd noe billig HP papir i min printer som er en Canon. Hos oss kan du få Papir levert hjem innen timer. Jeg har tidligere brukt karton som var mye tykkere en dette i printer, og kan faktisk ikke. Vi kjøpte først et ark hos panduro og testa.


Gjør følgende for å skrive ut på tykkere papir, etiketter og konvolutter. Hvis konvoluttene blir flekkete når de skrives ut, still Medietype til Tykt papir eller Tykkere .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg