onsdag 22. februar 2017

Minijack til usb

Kabler: Hei, Jeg er ikke sikker på hva det heter, men jeg leter etter en overgang fra minijack 3mm til USB. Lyd inn og ut (mini-jack x2) til USB adapter el. Minijack - USB PS- Kablerinnlegg10.

Din forhandler av billige USB-gadgets. XD RePower Battery USB Adapter - 5V USB Female to Mini Jack Male,rh:tmiracing. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet.

Male AUX Audio Plug Jack to USB Converter Cable Cord Apple Ipod MP3. Kabler, HDMI-kabel, USB-kabel, billader, adapter, scartkabel, antennekabel, koakselkabel, høyttalerplugger. Skulle hatt et usb headsett men siden jeg har et vanlig med minijack kobling så lurte jeg på om det fantes en lednig eller et eller annet som man kunne koble . Da må man ha en USB til mini jack adapter, men hvor får jeg tak i en sånn? Læs herunder nærmere om de forskellige Minijack convertere og find ud af hvilken. Med dette mini USB lydkort kan du nemt tilføje lyd på din Computer eller . Mic Adapter - Minijack - mini-USB (AMCCC-301) - Type: Annet tilbehør.


Ok, pga jeg har en TV med eb PC ved siden av så er det en del vei mellom meg og selve PC-en, har derfor gått til innkjøp av meter (5x2) usb . Lar deg koble enheter med mini jack-utgang til USb-porten!

Allows you to connect your audio devices to USB port .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg