mandag 27. februar 2017

Korttriks for barn

På denne siden kan du se aktuelle programmer i nett-TV, spille spill, lese om og delta i aktiviteter i . Dette er et triks jeg lærte av Mismag8og Andy Field. Sjekk de ut om du ønsker å lære nye korttriks.

Dette er mitt første kort triks på denne kanalen! Håper du liker videoen og hvis du har lyst til å se hvordan. Hobbyer: Jeg har blitt besatt av læring av kort triks! Gå til Barn - Barn over hele verden bruker kort til å underholde andre. For barn er det sånn at jo vanskeligere det er å forstå dem jo bedre er dem.


Her kan du lære et enkelt og imponerende korttriks. Her er et morsomt og enkelt korttriks som alle kan lære på under minutter, og som garantert vil imponere alle du prøver det på. Noen her som kan gi meg noen korttriks, i form av trylling eller annet gøytalt, og som ikke er såpass vanskelig og kompliserte at de ikke gir meg . Korttriks: ta en bunke med kort og stokk dem ordentlig. Barne-TV: Andreas viser korttriks. Stephen Mulhern viser noen av de kuleste magiske triksene, og han avslører hemmelighetene bak noen geniale triks som du kan gjøre hjemme.


Men eg lærte det av Ruben på ein CD eg fekk på eit tryllekurs med han. Filmer om Barnas Misjonsprosjekt og Superblink, Ruben Gazki´s.

Superblinks trylleskole: korttriks; Rubens trylleskole - tryllestav . Magi triks med kort varierer fra svært enkle til svært komplekse. Kort triks sett kan inneholde mange typer knep dekk, instruksjonsbøker for hvordan du utfører . Magic triks for barn som ikke korttriks. Kanskje du drømmer om å bli den neste David Blaine og er på utkikk etter noen enkle men . Tryllekunstner Ruben lærer deg et av sine lure trylletriks. Mange nybegynnere starter med korttriks. Dette kan være fordi mange starter med noe de har hjemme, eller det kan være fordi det er billig og . Sjonglerer med kort: triks for nybegynnere, ulike triks som alle kan utføre,.


I denne artikkelen vil du finne enkle triks som selv barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg