mandag 22. august 2016

Grovbakstmel

Grovbakstmel er et produkt som er sammensatt av siktet hvetemel, sammalt hvete og sammalt rug. Produktet inneholder ingen andre ingredienser og er ment . Kjøp Møllerens Grovbakstmel kg og alt annet av dagligvarer billig på nett!

Varene får du utlevert, ferdig pakket, på en måte som passer deg. Vår kalkulator regner ut næringsinnholdet på oppskriftene våre. Det er en service til alle brukere som vil ha mer . Grovbakst er en alt-i ett blanding og brukes til å bake grove brødtyper.

Grove energiboller lages med grovbakstmel, som er en ferdigkjøpt melblanding bestående av hvetemel, sammalt hvete og sammalt rug. På godmorgen Norge igår bakte de noen muslirundtstykker basert på grovbakstmel. Problemet mitt er at jeg skal bytte hvete med spelt og lurer . Innhold av energi og næringsstoffer i Grovbakstmel, sammalt.


Jeg skulle lage mine favorittrundsykker for noen dager siden og til det trengte jeg grovbakstmel. Posen var nesten tom så jeg leste .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg