fredag 16. juni 2017

Vpn kina

VPNs are one of the best ways to defeat China's infamous censorship system, popularly known as the Great Firewall of China (GFW). For å omgå den Store Kinesiske Brannmur, så er en pålitelig og rask VPN server som de VPN tjenestene nedenfor det du trenger. As techies, we wanted to find the best VPNs for China to keep our internet connections fast, reliable, and unblocked.

VPN har vært veien forbi sensurmuren for mange kinesiske nettbrukere. Næringsliv og forskere er blant dem som . Nå vil jeg gjerne fortelle om min erfaring med fem teknologiske hjelpemidler vi brukte på reisen i Kina; VPN, tre offline apper og kinesisk . Bør du opprette egen bankkonto under studietiden i Kina? Hvordan betaler du regninger, bruker internett eller . As The Washington Post points out, China's new VPN and cable regulations are purposefully vague. It's unclear how the government will . In A Nutshell - Currently, China is blocking all VPNs at the protocol level (including corporate VPNs). However, the VPN providers listed here . Hei Jeg er for øyeblikket i Kina og skulle gjerne hatt tilgang til facebook, osv.


Sånn jeg har forstått det trenger jeg en VPN.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg