torsdag 1. juni 2017

Min visma

Skal du logge inn på en av Vismas løsninger? Under kan du logge deg inn til Vismas ulike løsninger. Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots. Pålogging internt: Ansatte som har kommunal . Ditt brukernavn er din e-postadresse.


Visma Community er et åpent nettsamfunn, utviklet av Visma Software AS, for kunder. Alle ansatte som har registrert kompetansen sin i Min Visma innen 1.

Det er viktig for kommunen som arb.

For en stund siden hadde vi en gjennomgang av personalmappene og det som er lagt inn av kompetanse og yrkeserfaring i Min Visma. Min Visma og registrering av kompetanse etc. Gaular kommune vil ta i bruk økonomi- og personalsystemet, Visma, frå 1. Alle tilsette i Gaular kommune får tilgong til opplysningar om seg sjølve . Epost hjemmefra MinArbeidsplan Visma Enterprise (lønnslipp, fravær mm) Acos IP Office-opplæring.


Nu kan du läsa dina lönebesked direkt i mobilen. Detta är en app för dig som idag har tillgång till Mitt lönebesked i Visma Stämpla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg