torsdag 28. april 2016

Deksel til stikkontakt

Har noen gamle stygge gulne deksler rundt stikkontakten. Stikkontakt Dobbel innfelt jord og barnevern RS10PH Elko kr. Denne artiklen: DEKSEL ASD 216M kr.

Hvor kan jeg evt få tak i deksler som passer? Bytte deksel til stikkontakt selv. Jeg var uheldig og ødela et deksel til en stikkontakt jeg mistenker å være litt gammel, jeg finner i alle fall ikke noen deksler som kan passe i . Nytt deksel til gammel stikkontakt (fra 60-tallet)innlegg16. Løst deksel, stikkontaktinnlegg10. Hus og Hjem - Hvitevare - Storhusholdning - Storkjøkken - Hage og Skog - Båt og Camping.


Skifte deksel på brytere, stikkontakter og koblingsbokser. Montere og skifte varmeovner hvis de har bevegelig ledning og støpsel. Jeg har ikke sett kun deksler til salgs noe ste men du kan jo kjøpe nye stikkontakter og bare bytte dekslet. De forskjellige kontakter har for .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg