torsdag 7. februar 2019

Latex smokk

Det finnes utallige smokker på markedet. Bør du velge silikon-smokk eller latex-smokk? Hvor ofte bør du egentlig bytte ut smokken?

Noen som bruker NUk smokk i latex, eller andre. Latex smokk vs Silicon smokkinnlegg13. Datokoden gjelder bare smokker i latex.


Silikon som materiale eldes ikke og silikonsmokker har således ikke utløpsdato, kun produksjonskode.

Enten du kaller den tåtesmokk, sutt, tutt eller tytt, så gir smokken god trøst til små babyer. MAM Air latex narresmokk fra måneder 2stk. Svært myk smokk med åpninger i skjoldet som gir god flyt av luft. MAM Air 6m+ latex er ekstremt myk og god for babyen. Bør jeg velge silikon-smokk eller latex-smokk?


Og hvor ofte bør jeg egentlig bytte ut smokken? Hvorfor er sugedelen større på en brukt latex-smokk enn på en ny? NUK smokken er et holdbart tysk kvalitetsprodukt i naturlig gummi (latex) produsert for Navnesmokken.

Jeg falt pladask for disse smokkene. Men så er spørsmålet, skal jeg bestille i latex eller silikon? Jeg vet at latexallergi finnes, så kanskje silikon . I brevet sto det også at silikon-smokker bare var beregnet på barn med. Ja, i havet av smokker,og sånne babyting,er det myyyye forskjellig å velge imellom!


Jeg fikk et spørsmål på jobb idag,om vi hadde latex smokk . Er det det at noen barn har latexallergi? Jeg har kjøpt latexsmokker til jenta mi på uke, men hvordan vet jeg om . Silikon smokk vs latex smokkinnlegg26. BufretKjempestort utvalg av smokker og smokkholdere til de aller minste.


Har fått tips om en side der du kan få smokk med navn på til det lille. Det eg da lurer på er kva som er forskjell på smokk i latex og silicon. Kjøp MAM Smokk Air Latex Assortert variant, Fra mn stk og alt annet av dagligvarer billig på nett!


Varene får du utlevert, ferdig pakket, på en måte som . Smokker, Baby Blue med ring, NUK, Latex, 6-mnd. Smokken dekker barnets naturlige sugebehov og trener lepper-, tunge- og . Ekstra myk smokk i lateks fra NUK. NUK Genius er ekstra myk med minimalt trykk på kinnet og tennene, og en naturlig form som ligner morens bryst ved amming .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg