mandag 30. november 2015

Hva er chromecast

Så lenge Chromecast og dingsen du vil styre den med er koblet på samme nettverk, går det unna i en fei. Her ser du hva du får i pakken, fra vår . Chromecast er en liten strømmeenhet du kan plugge direkte inn i TV-en med en HDMI-kabel (se egen faktaboks).

Chromecast er en strømmeenhet på størrelse med en USB-minnebrikke. Du plugger den i HDMI-inngangen på TV-en, og . Med Chromecast er det lett å se filmer, TV-programmer, bilder og nettsteder fra blant. Nedenfor kan du gi henne en tilbakemelding på hva du syns om den. Det sitter en magnet i HDMI-pluggen, som gjør at Chromecast enkelt kan.


Design handler ofte om estetikk, og om hva som er pent eller ikke. TEST: Chromecast - Oppsett, bruk og konklusjon2. Her er Chromecast i oppgradert utgave29.


TEST: Chromecast gjør det enkelt å få bilde fra mobil til TV30. Ny Chromecast, hva er forskjellen? Jeg tenkte at jeg ikke trengte å bytte ut mine originale Chromecaster, men jeg klarte ikke dy meg tilslutt.


Kjøpt deg Chromecast uten helt å vite hvordan du bruker den? TV med HDMI-inngang, og gjør det .

Chromecast er en enhet for mediestrømming som settes direkte inn i HDMI-inngangen på TV-en. Deretter kan du bruke mobilenheten . Krystallklart bilde og den nye Chromecast Home-appen er smart. Det er veldig spennende å se hva mer av innhold som kommer i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg