fredag 16. februar 2018

Støvfilter pc

Aluminium Støvfilter - 1x 140mm, Fine mesh, Thin and lightweight, Easy to fit. Om mulig ikke ha PCen din i et rom med masse klær eller andre ting. Jeg bruker også limpistol til å feste støvfilter i andre hull hvor det kan .

Hjelp til kjøp og salg av PC: Hei,Jeg sitter på et Lian Li. Men et stort minus ved dette kabinettet er manglende støvfilter på luftehullet . Fjerne støv fra PC'en, trenger noen få tips - Annet om. Myggnett fra Biltema som støvfilter?

Jeg tenkte å sette inn støvfilter i alle luftinntak i PC'en min for å hindre at det kommer støv inni den. Den bråker nemlig en hel del mer med st. Personal Project - Wife's PC Dust Resistance Colour Scheme Updating. Hei jeg har et kabinett med ei vifte som ikke har støv filter, i det siste så har jeg begynt å tenke på å kjøpe et støvfilter så jeg slipper å støvsuge . For en måneds tid siden fikk jeg min splitter nye stasjonære pc.


Dette er min første av den store sorten, før hadde jeg kun laptop. Kart og flyfoto over Pc støv filter fra FINN. Aluminium Støv Filter - 1x 120mm, Fine mesh, Thin and lightweight, Easy to fit.

Bærbar virker ikke efter prøveinstallation af Linux. This section is for magnetic fan air filters of various sizes to cover vents of specific makes of PC's. These filters are custom made to fit your PC. Akasa 120mm Aluminium Støv Filter 1x 120mm, Fine mesh, Thin and lightweight, Easy to fit.


Viftene er videre grunnen til at det blir mye støv i PC-en. Det suges inn støv gjennom viftene eller ventilasjon som ikke har støvfilter. Jorah i620K Gaming PC Intel Core i5-760 8GB, 256GB PCIe SS 2TB.


Les mer om de forskjellige PC-seriene våre her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg