mandag 26. februar 2018

Riller på neglene

Kan fortelle mer om helsetilstanden din enn du tror. NEGLENE: Har du negler som er hvite, blå, sprukne eller ruglete?

Langsgående riller er svært vanlig og kalles ofte aldersriller, da de . Visste du at neglene dine kan avsløre mye om helsen din? Ustabil livsstil, belastet tykktarm. Langsgående riller på neglene kan være noe mer enn et tegn på alder, ifølge Jessie Lowenfelt, av McGill University.

Den neglesengen i seg selv er anordnet i . FARESONEN: Ligner neglene dine på disse? Jeg har langsgående riller på neglene mine. Har hatt det i mange år så det skyldes ikke lavkarbo, men jeg lurer på om noen vet hvorfor man får . SUNNHETSTEGN: En frisk negl skal ha en rosaaktig farge der den er i kontakt med neglesengen, overflaten skal være glatt og den skal være . Svake, sprø, misfargede eller bulkete negler?


I det siste året har jeg lagt merke til at jeg har kjennbare vertikale riller på nesten alle fingerneglene.

Spesielt ille er det på tomlene, hvor .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg