torsdag 20. desember 2018

Fjerne spylukt

Orker ikke kjøre rundt med en lukt av øl og magesyre i bilen. Dette innlegget har blitt redigert av Mompen: 25. Hus, hage og oppussinginnlegg26.

Utenfor tema › Generell diskusjonBufretLignende1. Min kjære sønn sliter med ettervirkningene av et uhell en gjest hadde i sofaen, mest sannsynlig type dritafull på nachspiel. Har vasket det om og om igjen men lukta er ikke forsvunnet helt. Overmadrassen gikk på dynga, den gå jeg opp, det .

Jeg vasker og vasker men synes lukta sitter i fortsatt. I natt klarte selvsagt en kompis av meg å spy i bilen. Vi parkerte på en bensinstasjon og reiv ut baksetene og ryggen, dette ble liggende på . Sigarettrøyk, oppkast, sur melk eller hundelukt - hva er beste måten å fjerne vond lukt på?


Tips gjerne dine med-lesere om hvilke triks som fungerer og ikke. Fungerer ok, men må nok regne med å gjenta behandlingen noen ganger. Hei, Jeg spydde utover hele badegulvet for etpar dager siden. Har vaska gulvet flere ganger siden, men litt av spylukta sitter igjen.


Fjerne spylukt fra stoff - hvordan?

Forside › Andre_Forum › BilpleieBufretLignende2. Da var jeg så heldig at hele nakkestøtta i bilen min var full av spy i går kveld. Er det noen som har noe bra tips for å vaske . Det finnes noen måter å bli kvitt den offensive lukt av faktisk absorbere og nøytralisere den uten å. Det er nok av lukter vi aller helst klart oss uten. Den beste måten å bli unngå disse, er naturligvis å fjerne kilden.


Sv: Tips til å fjerne oppkastlukt. Forsøk å dynke det med sterkt eddikvann? Yngstemann kastet opp i søvne, og det gikk helt gjennom til madrassen. Hva bør jeg rengjøre me og hvordan, får å få fjernet det best mulig?


Ozon behandling er vel det eneste som virkelig fjerner alt av lukt, men det går an¨å teste med en god teppe rens og odor eliminator fra . Jeg kjørte en kompis hjem fra en fest her om dagen å så klart hadde han drukket litt for mye og klarte å spy i bilen. Clean My Space, har et enkelt triks for å fjerne vond lukt fra senga. For å ta bort vond lukt drysser du natron over den, og lar det ligge i 30 . Blekket på avispapiret hjelper faktisk til å fjerne lukt.


Røyklukt, peislukt, husdyrlukt, spylukt. Det første tipset på listen er å bruke kanel til å skape god lukt i. Natronet vil fjerne lukt gjennom å balansere pH-verdiene, ifølge Ashman.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg