tirsdag 21. mars 2017

Hvordan lage slim

Glemte en ting til slutt som jeg ikke tok me og det var et SMIL. Her viser jeg hvordan du kan lage fluffy slim. Mange lurer på hva slimet i Labyrint er laget av og om det går an å lage det selv.

Ja, det gjør det, og her får du vite hvordan! Se videoen over, eller gjør som i . Her er noen riktig så slimete eksperimenter. Før du lager lekeslimet, tenk over hvordan du vil at slimet skal være.

Dåke likte den andre slimvideoen min, så eg laga ein ny oppskrift! Jeg har blitt hekta på sliiiiiiim! Og det er MYE billigere og stiligere å laga sjæl. Det er utrolig gøy å leke med og er veldig fluffy!


Denne opplæringen viser deg hvordan lage slime med tannkrem og limTrinn 1: Trinn 1: materialer -Må bruke Gel tannkrem-Elmers limet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg